test

Melih Gökçek ve Eşi de Covid-19 Aşısı Oldu


Eski Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek ve eşi Nevin Gökçek Covid-19 aşısı oldu. Sağlık Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, "Bir evde 85 yaş üstünde bir yaşlı olduğunda evdeki 65 yaş üstü kişiler de aşılanıyor. Gökçe ve eşi de bu kapsamda aşılandı” denildi. #usnews #amerika
Melih Gökçek ve Eşi de Covid-19 Aşısı Oldu
Melih Gökçek ve Eşi de Covid-19 Aşısı Oldu Melih Gökçek ve Eşi de Covid-19 Aşısı Oldu Reviewed by abdpostbilgi on Ocak 22, 2021 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.