Korona virüse karşı Pfizer-BioNTech'in ortak geliştirdiği aşı, Amerika'daki bir doktordan sonra Norveç'te de 23 kişinin ölümüne sebep oldu. Aşının, yaşlılarda var olan hastalıkları tetiklediği düşünülüyor. #usnews #amerika
Pfizer-BioNTech Aşısı Vurulan 23 Kişi Öldü!
Pfizer-BioNTech Aşısı Vurulan 23 Kişi Öldü!
Reviewed by abdpostbilgi
on
Ocak 15, 2021
Rating:
Hiç yorum yok: